Hallituksen päätös lokakuun kokouksessa

Shakki Suomessa ja maailmalla
Kristian Aura
Seura: HSK

Re: Hallituksen päätös lokakuun kokouksessa

Lukematon viesti Kirjoittaja Kristian Aura » 26 Tammi 2018 21:52

TJS kirjoitti:
Tasapeli kirjoitti:Etua saanut voisi itse palauttaa saamansa hyödyn (kulut voi vähentää) ja kaikki hyväksyy sen.

En myöskään kerta kaikkiaan millään tajua, miten voi edes jollekin tulla mieleen idea, jossa shakinpelaajien taskuista revitään menetetyt rahat, joilla sitten jälkikäteen pelaajat yhteisvastuullisesti korvaisivat koko Suomen Shakkiliitolle aiheutetun mittavan vahingon (palkintoveistos + sponsorirahat). Täytyy varmaan nipistää itseään korvalehdestä, että näenkö unta. Pieni hetki.......auts. Toi teki kipeää eli olen sittenkin hereillä.

T: TJS
Mahdollisesti olet itse ainoa jolle moinen idea on tullut mieleen.

Tasapeli

Lukematon viesti Kirjoittaja Tasapeli » 26 Tammi 2018 22:09

Tarkoitin, että asianomaisten kannattaisi pyrkiä sopimukseen ennen kuin asia päätyy kokoukseen asti

J-P Haapasalo
Seura: LoimSK

Lukematon viesti Kirjoittaja J-P Haapasalo » 27 Tammi 2018 09:18

TJS kirjoitti:
Tasapeli kirjoitti:Etua saanut voisi itse palauttaa saamansa hyödyn (kulut voi vähentää) ja kaikki hyväksyy sen.
Onkohan minulla ollut puhelin äänettömällä, sähköpostini ei toimi ensimmäistä kertaa 25 vuoteen tai perinteinen kirjepostikin on lakannut kulkemasta tänne Turun suuntaan, kun en muista missään vaiheessa antaneeni nimimerkki "Tasapelin" mainitsemaa hyväksyntää tälle ilmitulleelle toiminnalle.

En myöskään kerta kaikkiaan millään tajua, miten voi edes jollekin tulla mieleen idea, jossa shakinpelaajien taskuista revitään menetetyt rahat, joilla sitten jälkikäteen pelaajat yhteisvastuullisesti korvaisivat koko Suomen Shakkiliitolle aiheutetun mittavan vahingon (palkintoveistos + sponsorirahat). Täytyy varmaan nipistää itseään korvalehdestä, että näenkö unta. Pieni hetki.......auts. Toi teki kipeää eli olen sittenkin hereillä.

T: TJS
Olipa tunnepitoinen ja lähes vihamielinen tunteenpurkaus nimimerkki TJS:lta, jonka olen oppinut tuntemaan tolkun ihmisenä. Schacker ei ole puhunut sponsorirahoista mitään ideansa yhteydessä. Mahdolliseen keräykseen osallistuminen olisi täysin vapaaehtoista ja rahaa ei "revitä kenenkään taskuista". Se ei millään muotoa poissulje sitä, että mahdollisia väärinkäytöksiä tullaan käsittelemään kevään Kerhojen kokouksessa, kuten täällä viestiketjussakin on jo selkeästi mainittu. Vaikka kokous päätyisikin esittämään viranomaistutkintaa, niin siitä on vielä erittäin pitkä matka palkintopystin takaisin saamiseen. Itse kannatan Schackerin ideaa nimenomaan siksi, että pysti oikeasti yritettäisiin saada takaisin mahdollisimman nopeasti ja turnaus siitä järjestettäisiin. Pystin myyneiden rahallinen kompensaatio on itselleni toisarvoinen seikka tässä vaiheessa. Toki siinä tapauksessa, jos pysti saataisiin takaisin yksityisellä rahoituksella ja olisin siihen osallistunut, voisin katsoa eräiden henkilöiden olevan minulle velkaa ainakin moraalisessa mielessä.

Terveisin

J-P Haapasalo

Vastaa Viestiin