(Lähinnä) lapsille suunnattuja mm. shakkileirejä kesällä Espoossa

Turnaukset niin Suomessa kuin ulkomailla, myös muut shakkiin liittyvät.
sauli.tiitta
Seura: MatSK
Viesti:

(Lähinnä) lapsille suunnattuja mm. shakkileirejä kesällä Espoossa

Lukematon viesti Kirjoittaja sauli.tiitta » 11 Touko 2020 08:04

Kuva
Hei! Nyt viikko sitten hallituksen tekemän linjauksen jälkeen olen pitämässä kesäleirejä myös kesällä 2020. Toki edellytys leireille on, että leirien kaikki osapuolet olemme terveitä ja oireettomia. Itse olen tehnyt shakkihommia arkisin joka päivä netissä ja pyrin jatkamaan shakin opetuksia netin kautta koulujen loppuun saakka. Terveystilani on ollut hyvä koko ajan (ja perheeni).

Pidän vkolla 24 (8.6. alkaen) viiden päivän (ma-pe) päiväsaikaan (klo 9.00-15.30) pidettävän shakkileirin Espoon Kaupunginkalliossa. Juhannuksen jälkeen 22.6.-26.6. pidän shakki- ja lautapelileirin, jossa pelataan shakin lisäksi muitakin lautapelejä.

Elokuun alussa 3.8.-7.8. olen pitämässä shakkileirin, johon voi tulla myös aikuisiakin esim. oman lapsensa kanssa. Toki aikuinen voi tulla shakkileirille ilman aikuistakin.

Tänä vuonna luultavasti shakkiteemana leireillä (muodostaa rungon leireille mutta toki muitakin aiheita leireillä tulee olemaan) on tutustua SM Yrjö Rantasen peleihin, hän kun täytti tänä vuonna 70-vuotta. (Tunnen (myös) suurta sielujen sympatiaa kun olemme syntyneet samana päivänä, tosin eri vuosina! ;-))

Mikäli Minecraft-peli kiinnostaa niin leirejä pidän myös sen tiimoilta!
Lisätietoja voi lukea webbisivuiltani www.shakkiopetus.net .

Terv. Sauli Tiitta
Espoon Shakkiopetus