Tapahtuma vai kilpailukutsu

Turnaukset niin Suomessa kuin ulkomailla, myös muut shakkiin liittyvät.
Toivo Pudas

Tapahtuma vai kilpailukutsu

Lukematon viesti Kirjoittaja Toivo Pudas » 28 Helmi 2019 16:49

Foorumissa on kaksi aluetta, joita jotkut sotkevat toisiinsa joko tarkoituksella tai tietämättään.

Tapahtuma on sellainen shakkiin liittyvä tapahtuma, kokous, luento, analyysi, SM- tai MM-kisa tms, jota myös aloittaja on halukas seuraamaan ja täydentämään foorumissa.

Kilpailukutsu on kutsu, joka mieluummin sisältää myös varsinaisen kutsutekstin eikä pelkkiä linkkejä. Laitetaan alueelle Kilpailukutsut.

Aikaisemmin olen valvojana pystynyt siirtämään kutsut omalle alueelleen, mutta ilmeisesti joku tuntematon asia estää nykyään sen.

sauli.tiitta
Seura: MatSK
Viesti:

Re: Tapahtuma vai kilpailukutsu

Lukematon viesti Kirjoittaja sauli.tiitta » 01 Maalis 2019 08:22

Kiitos Toivo selvennyksestä. Itselleni on ollut välillä hakuammuntaa kumpaan laitan viestejäni. Nyt kun katson niin laitoin Matin päivän kisan kutsuihin mutta sitten lisäsin kisaan liittyvää materiaalia myös sinne. Ehkä näin ollen minun olisi pitänyt sijoittaa kisa ennemmin Tapahtumiin tai sitten luoda uusi Tapahtuma kutsun lisäksi? Itse koen tämän hankalaksi ja minusta on hyvä että esim. Kilpailun aikataulu on mukana ketjussa jota täytän.

Itse olen nähnyt asian niin (myös) että jos itse järjestän kisan niin laitan kutsuihin ja täydennän viestiä, muutoin olen laittanut tapahtumiin.

Terv. Sauli

Vastaa Viestiin