Kilpailukalenteri

Shakki Suomessa ja maailmalla
Henrik Järnström
Seura: ESK

Kilpailukalenteri

Lukematon viesti Kirjoittaja Henrik Järnström » 28 Marras 2022 14:27

Koska kilpailukalenteri 2023 julkaistaan?

Eetu Tiiva
Seura: AkaaS

Re: Kilpailukalenteri

Lukematon viesti Kirjoittaja Eetu Tiiva » 28 Marras 2022 15:19

Vuoden 2023 kilpailukalenteri on työstön alla, ja yritämme julkaista sen mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme, että julkaisu on venynyt jälleen kerran varsin pitkälle loppuvuoteen.

Tästä samalla myös seura-aktiiveille muistutus:

Alkuvuodelle kilpailuja on anottu varsin hyvin, mutta loppuvuodenkin kilpailuja kannattaa anoa hyvissä ajoin. Mikäli ensi vuoden kilpailut ovat vielä kokonaan anomatta, niin laittakaahan anomuksia liiton palvelupäällikkö Kimmo Teleniukselle mahdollisimman pian, että saadaan kisat mukaan kalenteriin!

Ensi vuoden SM-kilpailuista erityisesti nuorten SM etsii vielä järjestäjää, joten mikäli tämän kilpailun järjestäminen kiinnostaa, niin laittakaahan viestiä liittoon.
Toimivaa ei tarvitse korjata, mutta aina voi parantaa.

Eetu Tiiva
Seura: AkaaS

Lukematon viesti Kirjoittaja Eetu Tiiva » 28 Marras 2022 23:40

Alustava vuoden 2023 kilpailukalenterin runko on nyt julkaistu: https://www.shakkiliitto.fi/kilpailukalenteri-2023/

Kannattaa kuitenkin huomioida, että joitakin muutoksia ja täsmennyksiä on tulossa. Ensi vuoden kilpailujen kilpailukutsuja voi myös lähettää tapahtumailmoituslomakkeella, niitä lisätään kalenteriin sitä mukaan, kun niitä toimitetaan.
Toimivaa ei tarvitse korjata, mutta aina voi parantaa.

Arto Lindholm
Seura: LauttSSK

Lukematon viesti Kirjoittaja Arto Lindholm » 29 Marras 2022 07:18

Paljonko vuoden 2023 turnauksista liittyy Nopeaan Shakkiin? Tiedätte kyllä miksi kysyn. Henrikillä on hänen oma agendansa ja minulla minun.

Jari Järvenpää
Seura: TuTS

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari Järvenpää » 29 Marras 2022 10:15

Arto Lindholm kirjoitti:
29 Marras 2022 07:18
Paljonko vuoden 2023 turnauksista liittyy Nopeaan Shakkiin? Tiedätte kyllä miksi kysyn. Henrikillä on hänen oma agendansa ja minulla minun.
Voit varmaan laskea itse joko tämän tai seuraavan vuoden kalenterista. Saa suorittaa :)

Arto Lindholm
Seura: LauttSSK

Lukematon viesti Kirjoittaja Arto Lindholm » 29 Marras 2022 12:50

Jari:"Voit varmaan laskea itse joko tämän tai seuraavan vuoden kalenterista. Saa suorittaa" :)

Jari the Moderator, olin jo laskenut alustavasti ja todennut nopeita kisoja olevan enemmän kuin blixtejä, kait? Halusin antaa sinun kommentoida ensin, keskustelijan roolissasi. Pitäähän sinunkin, Jari the Chatter, saada sanasi sanottavan, vaikkapa iloisesti nauraen, huumorintajuasi näin korostaen. Joko tekee mieli bannata, sillä trollaustahan tämä lienee olevan?

Jari Järvenpää
Seura: TuTS

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari Järvenpää » 30 Marras 2022 05:05

Mun mielestä hyvä, että näinkin nopeasti alustava kilpailukalenteri näytettiin, kun sitä kysyttiin. Nopeata reagoimista!

Vastaa Viestiin