Video shakkivideosisältöä jatkossa Saulin Shakki Youtube-kanavalle?

Shakki Suomessa ja maailmalla
sauli.tiitta
Seura: MatSK
Viesti:

Video shakkivideosisältöä jatkossa Saulin Shakki Youtube-kanavalle?

Lukematon viesti Kirjoittaja sauli.tiitta » 31 Joulu 2019 10:29

Hei kaikille ja hyvää uuden vuoden vaihtumisen aikaa! Uusi vuosi tuo kohta muutosta myös shakkikanavalleni "Saulin Shakki". Olen kohta käynyt kavanallani 100 peliä läpi lyhytpelishakkikirjasta 1000 parasta lyhytpeliä shakista, kavavalle pääsee tinyurl.com/chernev kautta.
Näitä lyhytpelejä olen kanavallani käynyt läpi, sen lisäksi olen tänä vuonna kanavallani käynyt läpi pelejä yhden shakkimatinean verran loppukeväällä, läpi shakin SM-kisojen yleisestä sarjasta kesällä, hieman HoF 2019 kisaa myös sekä shakin JSM SM-liigaa MatSK 1 joukkueen kautta.

Vaikka muutamia aktiivisia seuraajia minulla onkin ollut (kiitos Teille!) 1000 lyhytpelille niin olen näillä näkymin lopettamassa lyhytpelien analysoimisen ainakin suomeksi. Olen harkinnut vaihtavani kielen englanniksi jos näitä lyhytpelejä vielä kanavallani kävisin läpi.

Tähän voisi kertoa minkälaista sisältöä kaipaatte shakkikanavalleni tulevan jatkossa, onko ajankohtaisuus tärkeä ominaisuus kavavalla? Kaipaatteko huippupelaajien pelien analysointia? Olisiko ajatusta vaihtaa kieli englanniksi jotta shakkienglantia pääisin höpisemään kanavalle?`Hyvin voisin alkaa käymään shakin perusteita läpi videolla, onhan minulla tehtynä shakkivihkosia tästä aiheesta, olisiko tässä ideaa?

Minulla on tullut kolme uutta shakkivideota per viikko kanavalleni, mikä olisi hyvä tiheys videoille, pitäisikö olla yksi video päivässä vai riittäisikö kerran viikossa?

Saa kommentoida mitä mieleen tulee.

Terv. Sauli Tiitta
tinyurl.com/saulinshakki