Selo, Pelo ja Nelo

Shakki Suomessa ja maailmalla
Arto Lindholm
Seura: LauttSSK

Re: Selo, Pelo ja Nelo

Lukematon viesti Kirjoittaja Arto Lindholm » 11 Helmi 2019 08:44

Panulle ja Pekalle yhteisesti: Minusta sellaiset argumentoinnit kuin "Pelottaa, eikö shakki ole hauskaa, lisätyötä" ovat melko tyhjänpäiväisiä selityksiä. Lisäksi hymiöitten lisääminen johonkin vastaukseen ei tuo mitään lisäarvoa. Voisin jopa sanoa, että turhanpäiväistä kuvallista jänkkäämistä.

En saanut konkreettisia vastauksia kysymykseeni. "olen siitä melko varma ;)." -vastauksena on kovin heppoinen. Alkutyön jälkeen on ihan sama mikä on peliformaattina, työmäärä on muuttumaton, kohde vain eri. Olen siitä melko varma, Panua lainaten. Tuo "pelottaa ja eikö shakki ole hauskaa" -vastaukset olivat melko ala-arvoisia. Ohjataan huomio aivan muuhun kuin itse asiaan. Olisin toki voinut suoraan kirjoittaa jotain lyhyttä ja ytimekästä, eikä yliampuvaa, mutta epäilen sellaisen menevän täysin hukkaan.

Jokaisella saa olla mielipiteitä, Panu -hyvä, kunhan et pidä niitä faktoina. Mikäli sinua harmittaa se suunnaton työn määrä, jota vapaaehtoiset joutuvat tekemään, niin siihen on helppo ratkaisu. Sopiva kertakorvaus. Ennemmin minä maksan A-lisenssistä osan näille vapaaehtoisille selo-ihmisille kuin onnettomasta paperisesta shakkilehdestä. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni. Yksinkertaista, eikö totta?

Vastaa Viestiin